wtorek, 6 listopada 2012

 witam na blogu.   Jestem w tym nowa,choć  emerytka. Dzieci zaproponowały mu to żebym się nie nudziła.Jestem  samotna. choć nie sama. Mam psa i ogród duży ogród októrym marzyłam od zawsze. Hm...od ubiegłego wieku.A co tam nie jestem oryginalna.W zas adzie nie mam czasu na nudę bo kocham czytać książki i  inne zapisane  no i sudoku no ihaft krzyżykowy. czytanie i kwiatki to od początku .Dopiero ostatnie lata mogłam spełnićmarzenie o ogrodzie. Imam duży ozdobny ,wktórym sadzę ,prze sadzam. robię miszmasz koszę, oj dużo tego.Jest w nim wszystko.Lubię to, a jak mam dość, to tylko po nim chodzę i jest dobrze, no i czytam, d ość dużo. Książki leżą przy jedzeniu ,przy spaniu,oglądaniu tw,w torebce, no wszędzie . Mam to po tacie izbieranie grzybów iżużel .Po mamie kwiaty tylko nie duże nie krzewy nie drzewa.Mama tego nie cierpiała , ajachciałabym miećdużo, dużo ijeszcze więcej.Na dzień dzisiejszy to mam dużo liści strasznie dużo. Będę grabić aż śnieg nie spadnie Działka z domem  to 87ar obrośnięta wokoło liściastymi w środku teżdużo liściastych. Mam co chciałam .dobrze Wtej chwili moim tłem taką tapetą to są liście liście..... Idę rozpalić w moim kozokominku i pogłaskać przyjaciela. Czarny, duży i szczeka. PA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz