poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Groch z kapustą

Nie ucywilizowany stawek

sjesta
kielichowiec ciągle kwitnie


słoneczniki stulecia



trzeba yo zrobić, nie ma zmiłuj. Nie ma chętnych na zastępstwo
Pocelowałam w mrowisko i teraz cierpię. Pogryzły mnie , troche podpuchłam

Rzęsa oczyszcza wodę



pan biegacz, duży



będzie motyleksiateczka oułapka


siateczka pułapka






tarzanie się w miejscu gdzie była kałuża jest najfajniejsze, a że brudek, no to co z tego






A ja pozdrawiam wszystkich

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję że nie będą Ci długo dokuczać ślady po pogryzieniu... Widoki jak zawsze piękne, słoneczniki naprawdę imponujące - chyba jeszcze wyższe niż te u moich działkowych sąsiadów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że kielichowiec może tak długo kwitnąc. Mój chyba jest leniwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stasiu! Jak zwykle pięknie u Ciebie! Mam pytanie. W poprzednim poście zamieściłaś zdjęcie takiej niskiej roślinki z takimi kwiatkami kielichami białymi. Jak ona się nazywa? Kupiłam takie właśnie białe i fioletowe i za nic nie mogę sobie przypomnieć nazwy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pienie u Ciebie, można się zakochać..

    OdpowiedzUsuń