wtorek, 31 stycznia 2017

CD ZIMY, HARLEJ I VINCI.

Mam dosyć zimy , śniegu, białości, co nie znaczy, że jest  brzydko, jest cudownie.
 jak w bajce









 kalikarpa z owockami


żyrafa

 
 HARLEJ
Rudzielec jak wbiega do mieszkania to aż słychać wizg jak spod opon, a w twj chwili siedzi mi przed nosem i patrzy co dzieje się na monitorze. Śpi co parę dni w innym miehscu, ale najlepiej pasuje mu umywalka w łazience, Wlazł na parapet no bo śnieg pada, Na dworze toleruje tylko swojego najlepszego prayjaciela czarnucha Vih ciego i odwrotnie,. A Vnci. bo jest taki fajny film, a dokładnie to nie wiem dlaczegoWierny przyjaciel  pilnuje ogrodu, toleruje  tylko najbliższych członków rodzinyNie raz wydaje mi się że on rozumie kompletnie wszysyko, tylko że nie zawsze jemu się chce






























5 komentarzy:

  1. ALEŻ ZJAWISKOWA ZIMA. U MNIE TAKIEJ PIĘKNEJ NIE BYŁO.
    STASIU, PODZIWIAM KAŻDE ZDJĘCIE A ZWIERZAKI PRZYTULAM.
    JAKIEŻ BIEDNE I SMUTNE BYŁOBY NASZE ŻYCIE BEZ ZWIERZAKÓW.
    ŻYCZĘ CI DUŻO ZDROWIA.
    SERDECZNIE POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima cudna u Was.. Pięknie jak bajce dokladnie napisalas.
    A zwierzątka cóż dogaduja się, i dziwo u mnie też i to dwa rudzielce, pies z kotem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna masz zimę. U mnie też piekna, ale tak jak Ty mam jej dosyć! Cudna altanka! Cudni przyjaciele, jak świetnie razem spią koło kominka:)Kocham wszytkie stworzenia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE FAJNE SĄ TWOJE ZWIERZAKI STASIU. A OGRÓD WYGLĄDA CUDNIE! PIĘKNA ZIMA! ALE JA JUŻ TEZ MAM JEJ DOSYĆ. U NAS JEST BARDZO MAŁO ŚNIEGU, A WTEDY KIEDY BYŁY NAJWIĘKSZE MROZY NIE BYŁO GO PRAWIE WCALE. NO I ZNÓW KILKA ROŚLIN BĘDZIE DO WYRZUCENIA. SERDECZNOŚCI STASIU, BARDZO SIĘ CIESZĘ, ŻE ZNÓW TU JESTEŚ :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane zwierzaki, jak im dobrze u Ciebie :) Zima piekna ale mogłaby sie już skończyć :)

    OdpowiedzUsuń