niedziela, 11 stycznia 2015

BĘDZIE TRUDNO

Witam wszystkich bardzo serdecznie.W czwartek byłam w Poznaniu w klinice okulistyczneu i już wiem że  z moimi oczami już nic nie można zrobić. Jeszcze trochę pogorszy  się  stan prawego i finito.
Bardzo trudno pisać. oglądać też nie ciekawie, ale jakoś jeszcze można Nie wiem czy dam radę prowadzić bloga. ale bardzo chcę, bo to jest nój jedyny w zas adzie kontakt  z  cudownymi  ludźmi, z Wami. Gdybym miała lupę powiększającą od 5 razy i średnicy choć 15cm. Nie można takiej wypatrzeć na allegro Wieści z ogrodu to na razie  fury nałamanych gałęzi. Huragan ilip nieźle hula u tak długo. . Deszcz, wiatr i ciemności nie  sprzyjają    nawet najbardziej pogodnemu nastawieniu  do wszystkiego, Ja chcę wiosny, może być nawet bardzo  pracowita.Koniecznie potraeba dużo deszczu







Tak było przez tydzień i wystarczy.
 W drodze do Poznania  kawałedzek za wsią

W moim rejonie zimy mieliśmy troszeczkę i wystarczy Muszę wiele zmienić. zrezygnować z malutkich roślinek, a reszta jakoś będzie się toczyć

13 komentarzy:

  1. Jest m bardzo przykro, że masz taki wielki problem. Może szukaj lupy nie tylko na Allegro, ale i w sklepach internetowych z nimi. Mam nadzieję, że dasz radę dalej prowadzić bloga, który Cię cieszy, jak sama piszesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja poszukam Stasiu jakiejś lupy w internecie. Dam Ci znać jak coś znajdę :) Pozdrowienia! Głowa do góry, będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stasiu mam taki problem z moim Tatą. On korzysta z takich okularów http://www.okulisci.wroclaw.pl/foto/p3_761.jpg slużą mi tylko do oglądania telewizji, ale tez i wiek oraz inne schorzenia nie pozwalają mu na nic innego. Może Tobie pomogą. Na tej stronie jest wiele innych propozycji pomocy dla ludzi bardzo słabo widzących http://www.okulisci.wroclaw.pl/pl/oferta-761/pomoce_optyczne_dla_slabowidzacych. Te okulary zamieniają ekran telewizora 21 calowego w ekran kinowy (taki jest rząd wielkości). Może cos Ci to pomoże? Trzymam kciuki! I pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może potrzebujesz nie tyle lupy co elektronicznego szkła powiększającego? Moja teściowa ma takie. Daj znać czego trzeba szukać, to poszukamy i kupimy,
    serdeczności,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani moi przyjaciele bardzo dziękuję za okazaną derdeczność. Ja sama jeszcze nie wiem co będzie dobre. W moich oczach powstały nacieki na dnie oka które po jakimś czasie zablićźniają się, ńikt nie zna ptzyczyny powstawania rego czegoś. Ja widzę tylko drobne obrazy zamazują się no i powstaje takie lekkie zwichrowanie obrazu. Co połidnia kiedy oczy nie są jeszcze zmęczone to nie jest tak źle ale później perzeszkadza.Nie ma na to okularów nawet do całodziennego noszenia. Szukam co mogłoby mi choć trochę umożliwić pisanie i czytanie.W internecie powiększyłam obraz klawiaturę znam na pamięć więc jakoś sobie radzę tylko są błędy, ale na papierze to nijak nie wychodzi.Tylko skąd i z jakiej przyczyny to cholerstwo powstało?

    OdpowiedzUsuń
  6. Stasiu, jakoś wszystko się ułoży, najważniejsze abyś miała pozytywne myśli. Wzrok , wiem, jest bardzo ważny. Prowadź bloga tylko może rzadziej zaglądaj aby wzroku nie osłabić. Ja mam wielką lupę do robótek. Kupiłam na Allegro, nie wiem jakby się spisywała przy komputerze. Pozdrawiam Stasiu cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przykro czyta się takie wieści,Doskonale cię rozumiem bo przecież wzrok jest bardzo ważny.moja znajoma ma też podobny problem podobną perspektywę,ale
    radzi sobie doskonale,nie poddaje się zwątpieniu.Stasiu,może poszukaj innych lekarzy,wiesz,że jeden powie,nie można mnie wiem a drugi poda i przyczyny i wypisze receptę....Nie możesz się opierac na diagnozie jednego,są przeciez placówki okulistyczne i dobrzy lekarze,więc się nie poddawaj.A poza tym tym borówki czy jakies preparaty na wzrok tez nie zaszkodzą.Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie. Byłam w klinice okulustycznej w Szczecinie, w klinice oku istycznej w Poznaniu, w dwóch gabinetach prywatbych i oni wsztscy wypowiedzieli prawie identyczne zdania i postawili taką samą diagnozę..

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro słyszeć o twoich problemach...Mam nadzieję, że znajdzie się rozwiązanie Twoich kłopotów...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo przykre Stasiu że nie ma już nadziei na poprawę. Musisz teraz bardzo dbać o oczy i nie nadwyrężać ich zbytnio. Madzia pisze w komentarzu o jakimś elektronicznym szkle powiększającym, może to jest jakieś rozwiązanie? Mam nadzieję, że w ogrodzie jakoś sobie poradzisz - większość Twoich roślinek to już spore egzemplarze. Trzymaj się cieplutko a jak będziesz potrzebowała jakiejś pomocy to pisz śmiało. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. <Na [początek potrzebna jest mi większa mocniejsza lupa odkupię, mój yelefon 607540393, Inne ulepszacze to trzeba wypróbować bo sama jeszcze nie wiem. Trochę mi faluje ale jakoś sobie radzę w ogrofzie. ty;lp to pisanie i czytanie i wetyd za błędy,Serfecznoęci dla wsztystkich

    OdpowiedzUsuń
  12. Stasiu, bardzo mi przykro. Może jednak Twój problem zostanie pozytywnie rozwiązany. Trzymam kciuki. Myślami jestem z Tobą.
    Mam nadzieję, że poradzisz sobie w ogrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka zyczę..ono tak cenne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń