czwartek, 14 marca 2013

Zwyckłe robótki zwykłej"baby"

 Są to "wypociny" 10 zim, ułożone nie chronologicznie. Szydełkowe puzderko na drobiazgi, podpatrzone na jakimś blogu. Z  góry przepraszam.
 Lubię słoneczniki.
Straszna praca 72x48 cm.Cztery zimowe miesiące dłubania. Takie coś powinni lekarze  zalecać nerwusom.
Tulipany chyba wszyscy lubią, a brzozy to moje ulubione drzewa.
Nazbierało się resztek nici więc wyszedł " Antyczny stół" 48x58cm. Wscieklica z odcieniami.
 Jedne z pierwszych. Dwoje ogrodniczków.
 Dla leniwych,  cztery kolory. Pani z różami"
 Niby mało  kolorów, ale odcieni full"Zamek "
 To jest całkiem proste i chyba pierwsze, ale kwiatki więc tematycznie.
"Melancholia zimowa" ukończona  ostatniej niedzieli. Ponad trzy miesiące dłubania 48x36cm.Okropność
 Dość stare sikorki.
Szydełkowe dłubanki. Obrus o średnicy 144cm.Miał być większy, ale nie zdzierżyłam. To już nie uspokajało, to pobudzało do nagannych czynów.
 Paro wieczorowa serwetka, taki przerywnik.Taki bieżnik z reniferami, a jeszcze niżej "Pani z liliami" do pary tej z różami
Mam nerw, jest mi skuczno, dość białego, nie chcę kwiatków na papierze ani na  monitorze. Może jak pożegnam moje robótki zimowe, to się wreszcie ona skończy.  Wrzucam wszystko do jednego wora i niech się dzieje co chce.Mało ciekawa ja , mało ciekawe prace ręczne, ale będę się chwalić. Mało chwalebne, ale co mi tam, śnieg i mróz wyparły ze mnie wszelką oryginalność.

8 komentarzy:

  1. Nie denerwuj się Stasiu. Lada moment zamienisz igły na widły to i humor wróci. A Twoje haftowanki są niesamowite, jak obrazy. Jestem pod wrażeniem. Zapraszam Cię po wyróżnienie "Lubię Twój ogród". Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam pomóc w sprawie banerka. Jeżeli chcesz go umieścić w poście to najlepiej zapisać go na swoim komputerze w jakimś pliku (klikasz na obrazek/banerek prawym przyciskiem myszy, wybierasz "zapisz obrazek jako" i wybierasz plik ze swojego komputera, potem wstawiasz do posta jak każde inne zdjęcie). Jeżeli chcesz go umieścić na pasku bocznym i podlinkować to w panelu administratora wybierasz "układ" a następnie "dodaj gadżet". Pojawi się taka lista rozwijalna z której wybierasz "obraz". Teraz kliknij "+" przy gadżecie "obraz". Pojawi się okienko "konfiguruj obraz". Są tu różne opcje: Tytuł - możesz sobie wstawić jakiś albo nie (będzie widoczny nad zdjęciem), podpis - podobnie jak tytuł (będzie widoczny pod zdjęciem), link - wchodzisz na stronę gdzie jest banerek, kopiujesz adres strony (Ctrl+C) i wklejasz ten adres w pozycji link (Ctrl+V). I w końcu sam obraz - można go wstawić z "Twojego komputera" klikając przeglądaj - znajdujesz swój plik z banerkiem i wstawiasz. Możesz go też wstawić bezpośrednio ze strony np. mojej - klikasz na banerek (u mnie) prawym przyciskiem myszy, wybierasz "kopiuj adres obrazka". Ten adres wklejasz w pozycji "Z internetu" (Ctrl+V). Potem dajesz zapisz i gotowe. Jeśli Ci Stasiu coś nie wyjdzie to daj znać, spróbuję pomóc. Najtrudniejszy jest pierwszy raz, potem już będziesz wiedzieć. To się bardzo przydaje bo na pasku bocznym można umieszczać różne rzeczy. Powodzenia. Buziaki.

      Usuń
  2. Twoje robótki są prześliczne. WSZYSTKIE!!!! Lubisz słoneczniki? ja też. To kwiaty słońca...
    Ja też mam nerwa. Pragnę już wyjść do ogrodu. Usiąść na ławeczce. Wypić kawę...
    Z całego serca gratuluję Ci wyróżnienia.
    Przesyłam buziaki.
    Stasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stasiu! Ależ to jest przedsięwzięcie! Wiesz, ze wiem co mówię ;) Piękne obrazy! Chwal się chwal!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stasiu - chwal się chwal - masz cudowne zdolności, ja takich nie mam :) Przepiękne prace, dużo serca jest w tych obrusach i wizerunkach. Masz talent w rękach i sądzę , że nie tylko. W sercu uczucia o czym świadczą załączone prace.
    Mój szacunek :) Ciepłe uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Stasiu, dlaczego tak o Sobie piszesz! Tak nie można! Jesteś uzdolnioną kobietą, nie każda z nas potrafi tak pięknie haftować! Roboty szydełkowe też śliczne! Jestem pod wrażeniem i proszę o więcej optymizmu i wiary w Siebie!
    Zapraszam Cię do mnie,może masz ochotę na kolorowy wianek, może szczęście Ci dopisze jak się zapiszesz!
    http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/search/label/dziwaki
    Pozdrawiam z całego serca Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie haftujesz, Twoje prace robią ogromne wrażenie !!!
    Dziękuję że mnie tutaj zaprosiłaś,
    pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stasiu!~
    Masz kłopoty z wstawieniem banerka.
    Napiszę jak to zrobić w kilku prostych słowach.
    1) Kopiujesz banerek z dowolnego bloga.
    2) Wchodzisz na układ, a tam jest dodaj gadżet.
    3) Klikasz dodaj gadżet i szukasz tekst.
    4) wchodzisz na tekst i wklejasz swój banerek i wszystko zapisujesz.
    Mam nadzieję, że pomogłam. Rzeczywiście Twoje prace Stasiu są wspaniałe. Każdy z nas ma zimową chandrę i chciałby, żeby się już skończyła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń