środa, 7 listopada 2012

Deszcz

      Witam. Jest środa. Lubię środy  i czwartki, bo blisko do piątku, a  wtedy  niekiedy zjawiają się dzieci. Nie lubię niedziel i   poniedziałków, bo wtedy wybywają.  Piszę o tym dziś, bo mam taki podły nastrój. Pada deszcz.wiatr wieje. liście leżą, jednym słowem" skuczno, grustno i mordy nikamu pabić:. Dobrze że mam książkę p. Chmielewskiej   "Krwawa zemsta". Mam jej wszystkie książki. Prosta fabuła. rubaszny język, obserwacja bardzo zwykłego życia. ńa pogodne i nie skomplikowane zabicie nudy w sam raz.Żeby haftować to potrzebny jest śnieg, inaczej igła nie chce przylgnąć do palców. Taki bzik, Za chwile wywlokę jakiś rocznik gazet ogrodniczych i będę oglądać kwiatki.Babcia a takie humory. Tak mam.Nie muszę pisać o swoich wadach .Powoli same  wypełzną na ekran komputera.Doszło dziś do mnie, że moja "troszkowa" sąsiadka uważa wszystkich ludzi jako biednych. Nie w sensie posiadania. ale z natury.Biedny pijak bo się męczy, biedny chory naprawdę i ten co udaje, biedny samotny i ten co żyje w dużej rodzinie, biedny co ma dużo pra cy i ten co jej nie ma ibiedni ludzie w mieście i na wsi ibiedny ten co kieruje, bo ma odpowiedzialność ,a ten inny bo podlega i tak dalej......chyba   że mój syn z żoną "bo oni tak się kochają". Mszę nauczyć się wstawiać zdjęcia,  t o,    miałabym się czym pochwalić .Otrzymałam przed chwilą sprawozd anie z życia kilku rodzin nie wychodząc z domu .  Przeskok_krety ryją jak nakręcone, liście na judaszowcu wiszą wszystkie- nie będzie szybko zimy, no i dobrze  PA.

1 komentarz:

  1. Biedna ta Troszkowa sąsiadka! Ale dzięki takim ludziom, świat przestaje być biedny, oni tworzą barwny kobierzec osób, poglądów, zachować. Całe szczęście, że jesteśmy tak różni!
    A w ogóle to masz fajny styl Stasiu, czuję, że się rozkręcasz i kibicuję Ci. Pewnie niedługo dołączą tu inni i zaroi się w sercu Twojego ogrodu, bardziej niż od kretów w tym prawdziwym ogrodzie! Czekam na dalsze wieści!

    OdpowiedzUsuń